Communicatie en marketing
Met dit bedrag verbeteren we structureel onze communicatie. Elk jaar maken we een bestedingsplan waarin we aangeven waar het geld aan wordt uitgegeven. In 2026 is een deel van het budget overgedragen aan het budget voor de viering van de vijftigste verjaardag van Almere. |
|---|
bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
activiteit | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 | lasten 2027 | baten 2027 | lasten 2028 | baten 2028 | lasten 2029 | baten 2029 |
personeel | 0,1 | 0,0 | ||||||||||||
inhuur | 0,0 | 0,1 | ||||||||||||
inkoop | 0,1 | 0,0 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||||
totaal | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 |
Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?
| Deze activiteit is: | volledig beïnvloedbaar | |
|---|---|---|---|
Dit is geen wettelijke taak en is volledig beïnvloedbaar. | |||
Maatschappelijke gevolgen
Als we hier minder of geen geld aan besteden dan kunnen wij onze organisatie op het gebied van communicatie niet of minder versterken. |
|---|
Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?
Voor deze activiteit zien wij geen risico's met een financieel gevolg. |
|---|
